duminică, 11 iulie 2010

Sange amar

Frumoasa este in noaptea grea
Pe cer te vad... langa o stea...
Pierdut ma simt in aburi de tristete si de vis,
Si sufletul imi e din ce in ce mai stins... .

Azi te-am vazut in zeci de flori
Si m-am simtit in mii de corbi
Uitati de mila, plin de chin,
Lipsiti de viata, plini de spin,
Curgandu-le din pene-un sange amar
Precum un strop dintr-un pahar
Baut de-un biet poet...sarman...
Uitet de lume... si bolnav...
Dar care scrie zi de zi.
Durereare-si plange-n versuri mii...
Chiar daca nimanui nu-i pasa,
El sta si scrie-n a lui casa...
Si sta si-si canta boala grea
Pierdut de lume-n lumea lui,
Visand la chipul tau care acum nu-i.

Si stau si scriu la masa mea
Si inca iti mai traiesc iubirea
Si stau si plang, din sticla-mi torn
Un sange amar... si sper s-adorm... .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu